Once upon a time

***

onsdag 21 oktober 2009

Styltbralla och trångkaka

Nu har jag läst igenom mitt manus några gånger - efter inlämningstiden. För att inte vara allt för hård mot mig själv - Det har sina ljuspunkter. Men det är inte bra. Det är inte bra alls. Som helhet. Det här säger jag inte bara för att jag är (för) självkritisk. Det har fler brister än bra sidor. Jag är inte nöjd helt enkelt. Tiden räckte inte till och det är tråkigt. Examinerande är det också. Satan.

Jag ber till gudarna att mina framtida arbetsgivare har massor av tid att ge mig. Får jag bara tid så kan jag leverera. Samtidigt vet jag att det är en orealistisk önskan. Tid finns det aldrig tillräckligt av. Inte för mig iaf. Jag är Skalman i ett människofodral.

Nu ska jag inte bidra med så mkt mer depperier. Jag deppar i min ensamhet istället. :)
Lite roligare grejer: Jag har nyligen gjort en fantastiskt, sjukt rolig upptäckt; Kjell. Bästa beskrivningen görs av självatse Kjell;




Nä. Nu ska jag ta mig en liten whiskey och bädda ner mig i soffan. Håhåjaja.

1 kommentar:

Therese sa...

Jag är övertygad om att det är far bättre än du ger dig själv credit för :) Framtida arbg ska bara vara jävligt tacksamma!