Once upon a time

***

lördag 21 februari 2009

Angus och jag i Hufvudstaden - Back in Black

Ni får ursäkta mig för den frånvarande uppdateringen. Men den som väntar på något gott....

Nåväl. Sedan de senaste inlägget har jag lärt mig hur man skriver manus för data- och tvspel, hunnit en bra bit på vägen med Tv-seriemanuset, umgåtts med nära och kära, ätit frukost på Grand, vart på 80-talsfest m.m.

För tillfället befinner jag mig i Hufvudstaden på Tjurbergsgatan. Jag, Erik, Hjelmen, Olken och Anna ska ut och käka på en väldigt speciell Thairestaurant. Tydligen är det som att åka till Thailand. Man sitter i en regnskog med den rätta fuktighetsgraden. Huruvida det kommer att dyka upp varaner och papegojor är bortom min vetskap, men om det kommer att inträffa så lovar jag att informera om detta här på bloggen. Var så säkra. :)

Den största anledningen till att jag befinner mig i The City är för att gå på en mycket trevlig tillställning under morgondagen. Angus Young o company är här och hälsar på. De ska sjunga sina visor på Kupolens storebror; Globens arena. For those about to rock.

Kvällen föräras i "Den lilla svarta". En juste liten svart klänning. I'm Back in Black. So please shock me all night long.


2 kommentarer:

Amanda sa...

ska vi ses när du kommer hem och ta en fika eller något?
länge sedan jag såg dig.
kram!

Carina sa...

Det tycker jag absolut att vi ska göra! :D
Jag åker till Göteborg över helgen nu, men nästa vecka låter som en perfekt tid att ta en fika på. :) Du ska ju dessutom få en dvd av mig. Ska försöka komma ihåg att bränna ut en.

Största kramen!