Once upon a time

***

tisdag 3 februari 2009

Alla känner apan. Tyvärr.

Det var länge sedan jag bestämde mig för att sluta läsa eller följa dokusåpa-människornas pinsamma uppmärksamhetsbehov. Ett tag tyckte jag faktiskt att det var underhållande att se dessa förkastliga människor apa sig i media. Men jag tröttnade snabbt och blev istället förbannad. När "Apan-söker-ny-pojkvän-trailern" dök upp i rutan fick jag nog. Dessutom har apan mage att prata om sin blogg i TV som om den vore helig skrift. VA FALLS!!?? Jag finner inga fler ord.

Men det gjorde Peter:

"Jag följer hellre en blogg med bilder på nageltrång än vältrar mig i ännu ett inlägg där Rosing hahaha:ar åt hur hon senast blev igenkänd, denna gången i Turkiet. Varför i HELVETE ska någon bry sig!? Hon existerar inte i en sfär med innebörd. Subtraherar man hennes tuttiga framträdanden i verkligheten blir hon bara en internetbaserad disneyfigur som daltar om sin tecknade vardag." - citerat från http://dyamo.blogspot.com/

Amen!

Inga kommentarer: