Once upon a time

***

tisdag 27 januari 2009

Carina kanske inte svarar. Upptagen.

Medan jag sitter och grämer mig över alla miljarder saker jag måste göra på onaturligt kort tid, tar jag mig tid att blicka över mina msn-kontakters status...

Någon vill inte bli störd. En annan ger mig och övriga kontakter en indikation på att han/hon är olycklig. En tredje vill ha en "mac". Jag antar att det inte är en Mac av mänskligt kött och blod som står på önskelistan. ;)

Flera av online-kontakterna visar liknande bekymmer. Några få sticker ut från mängden med humoristiska eller obegripliga citat. Andra väljer att inte ge ngn information alls om det aktuella tillståndet - mer än att de är "tillgängliga" eller "inte vid datorn". Ni gör mig nyfiken. Vad sysslar ni med - egentligen? För att inte tala om er som ständigt är "upptagna". TELL ME!

Min aktuella status: "Det är mkt nu. Lagar mat så länge".
Det är 50% inkorrekt just nu iaf. För en timme sen var den 100% korrekt. Dags att uppdatera och sätta fart.

Carina is "Busy pants".

1 kommentar:

Jenny sa...

Så sant så sant...man skulle kunna analysera sina msn-kontakters status, eller frånvaro av, sönder och samman :P