Once upon a time

***

onsdag 26 mars 2008

Some people stands in the darkness - afraid to step into the light

Oh, summer, where art though?

Nära...men ändå så lång borta.... Tillräckligt långt borta för att jag ska surfa runt bland resesidorna. Min surfbräda är av grå metallic - och heter Acer.....
Jaja, det är inget fel på min fantasiförmåga iaf. En fenomenal egenskap i ett fattigt litet studenthjärta som drömmer om kokosnötter och heta sandstränder. Och brunbränd hud. Och paraplydrinkar. Och grönblått hav....

*DJUP SUCK*

Jag diskuterade djupa saker med lilla fröken Andersson igår kväll via msn. Vi planerar att resa ihop i höst/sensommaren. Till något varmt och paradisaktigt ställe. Andersson, Den Yngre, hittade en rolig artikel om en otroligt vacker paradisö. Man kan väl säga att resebolagets sätt att marknadsföra resmålet var aningen vinklat...."En väl utbredd gaykultur"...
Vi konstaterade att antingen så är det ett perfekt resmål för två svenska 25-åriga kvinnor....eller så är det inte det. Beror på hur man ser på det hela.

Och det var väl ungefär där som vårt seriösa samtal spårade ur till ett oseriöst samtal...
Ön där 2 1/2 men bor.... som av någon märklig anledning ledde till en gammal hard core straight-serie. BAYWATCH. Vi såg nämligen framför oss hur Mitch i de röda shortsen och brädan under armen kom springandes förbi oss (baklänges i slowmo).

Ser ni den också?? Inte??

Men då ska jag hjälpa er lite på "traven"...Some people need...And I'm always there...




See you on the beach!!!

Inga kommentarer: