Once upon a time

***

söndag 27 september 2009

still on the road

Nu har jag sett Luleå också. Det var mkt vackert, ,men jag ska nog inte flytta dit. Kulturhuset som vi uppträdde vid var rätt häftigt. Lite annorlunda arkitektur och snyggt belyst. Det var applicerat intill vattnet vilket självklart gjorde sitt också.

Föreställningen gick bra. Barnen skrek och skrattade. Efter showen eskalerade minglandet till en Beatleshysteri då en handfull barn slet tag i Laban och skrek hans namn på ett näst intill obehagligt vis. De slet t o m sönder honom. JAg tror inte att det beror på att de är från Luleå. Men jag ska ändå inte flytta dit.

Jag kommer till Falun efter 0300 i natt ngngång. Det betyder ngra timmar sömn iaf. Jaja - nu blir det snart lite Seinfeld-tittande. Vi ses och hörs.

Häpp Häpp

Inga kommentarer: