Once upon a time

***

tisdag 8 september 2009

Head over heals

Efter ett x antal påtryckningar från mina trogna läsare anser även jag att det är dags att damma in ett nytt inlägg. ;)



I mitt huvud just nu: ........................................ Bah!



Jag skriver på en manusidé som, ironiskt nog, handlar om ett huvud. Mer än så ska jag inte avslöja - men det väcker lite huvudbry hos er va? ;)



För övrigt funderar jag då och då på det här med bröllop. Hur gör man och vard/vad gör man? Jag är inte så bra på sånt där. Men jag är desto bättre på att drömma. :) Jag drömmer om ett bröllop under en solnedgång på en milslång strand med varma och ljuva briser av jasmin. Barfota och hula hula-dans......

Dream on......Dream on.....Dream o-on....

1 kommentar:

Therese sa...

Låter som ett magiskt bröllop :)