Once upon a time

***

onsdag 30 september 2009

har ett öga för skådespeleri

Ibland undrar jag om det inte är något seriöst fel på mig.

Idag fick jag se några klipp från en film som jag är med och skådespelar i. Scenen är mkt känslosam då jag tröstar en väninna som är helt knäckt efter att ha tackat nej till ett frieri. Under tiden som jag tröstar henne - FLADDRAR mina ögonlock som om jag har fått något i ögat, eller som om jag ville visa upp mina långa ögonfransar. Eller snarare som om jag lider av tix. David sa att det förmodligen berodde på att jag var nervös. Han sa att han hade läst en bok om ngn skådespelare som hade tränat bort sitt fladder. HAVE TO READ!

Fast jag tror fortfarande att det är liiiiite fel på mig någonstans ändå.

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag tror INTE att det är ngt fel på dig vännen! "Fladdret" kanske är det som utmärker dig som stjärnskådis så småningom ;D Tycker det låter gulligt :)

Kramar!